Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2012 10:59 - Хронично за България
Автор: newkidinthe Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 856 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вероятно, защото разполагам с време напоследък успях да попътувам, да погледам повече телевизия, да позагубя повечко време в интернет, концентрирайки се върху темата, от която хронично си боледувам - България! Нейното настояще, нейното-моето обозримо бъдеще. Не се наричам националистка, но упорито отказвам идеята да напусна държавата с цел по-добър живот другаде. Това си е мое философско разбиране, все още имащо тежест, защото звездите ме закрилят и ножа на мизерията не е опрял в кокала. Финансовата обезпеченост тъй или иначе не ми е на сърце и с нея и без нея пак успявам да видя хубостта на живота. Обаче друго има. Другото е това, където жестоко дразни и ми изкарва все по-ясно на повърхността симптомите на болестта ми по България. Че ще се движим в посока някакво икономическо развитие в това съм сигурна. Това което е стопирало основното развитие на парчето 110 хил кв.км земя е кретенията. Кретенията, тесногръдието и абсолютното, и на всяка цена дори, нежелание да се взима отношение и позиция по каквато и да е тема, която касае правата и гражданските дойстонства на човека, живущ на тази територия. Беснее ми душата и ми кипва кръвта вече почти постоянно, когато видя хора предали се, хора дебили, хора взимащи първата статийка и твърдение за чиста монета, хора приемащи за месия всеки нов Б.Б., Ц.Ц. и пр., който се възкачва на стълбичката да ръкомаха и поучава. Нямаме право да сме толкова безхаберни и увредени, нямаме право да сме толкова нехаещи и непросветени, нямаме право да сме ампутирани от познания по елементарни факти като столици и държави, нямаме!!!! Ние, аз и ти, той и тя, без да се обиждаме в стил: "говори в единствено число, това не важи за мен"! Всички сме България. Всички тия "много" седем, че и по"малко" милиона човека. Имайте мнение, дързост и знания, всеки го дължи на себе си, а ние сме България.


Тагове:   България,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: newkidinthe
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 80553
Постинги: 54
Коментари: 39
Гласове: 152
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930